CÉGTÖRTÉNET

BAUSZER Kft.Építőipari Generál Kivitelező

Tisztességesnek lenni rossz üzlet. De van néhány őrült, kevesen, akik annak ellenére tisztességesek, hogy ezért társadalmi büntetés jár.

Popper Péter

A Bauszer Kft. 1989 óta a hazai és részben a külföldi építési piacon folyamatosan jelenlévő, jelenleg az egész ország területén generál munkákat vállaló kivitelező cég, mellette vasbeton munkákra is szakosodott, mindez belföldi magánszemély tulajdonában és közvetlen mindennapos irányítása mellett.

Tevékenységünk kiterjed mind a magasépítésre, mind a mélyépítésre.

Az általunk elkészített kivitelezések jórészt speciális körülmények között, fokozott gondossággal és minőségi követelmények mellett kerültek megvalósításra.

Különös jártassággal rendelkezünk az ország területén vagy külföldön bármely munka logisztikai feladatainak megszervezésében. Nagyobb léptékű kivitelezéseinket projekt cégen keresztül vagy projekt jelleggel szervezzük meg, mind a finanszírozás mind a szükséges anyagi és humán tényezők vonatkozásában. A nagyságrendnek megfelelő szabályozási és integrált irányítási valamint információs struktúra állandó fejlesztése a legfőbb feladatunk, tevékenységünk bővülésével pedig a holding struktúra irányába fejlesztjük cégcsoportunkat.
Rendelkezünk a létesítmények kivitelezéséhez szükséges saját és idegen kapacitásokkal, eszközökkel, pénzügyi és logisztikai képességekkel.

Az utóbbi években több pályázaton indultunk, mely eredményeképpen a gépparkunkat jelentősen tudunk fejleszteni, bővíteni. Saját tulajdonunkban van toronydaru 25m-es gémmagassággal és gémkinyúlással, cca 2.000 m2 zsalukészlet, cca 2.000 m2 építési állvány, stb. Több gépet is volt lehetőségünk beszerezni. A teljesség igénye nélkül már rendelkezünk emelőgépekkel, liftekkel, forgó-kotrós földmunkagéppel, targoncákkal, vibrohengerrel. Rendelkezünk továbbá a mindennapos munkavégzéshez szükséges kisebb eszközökkel /kézi állványok, betonkeverők, kisgépek, téglavágógépek, automata vashajlító gép 32mm átmérőig, vibrátorok, lapvibrátor, elektromos kézi szerszámok, stb./.

A koordinációm alatt működő létszám kb. 600 fő, amelyből 50 fő saját létszám.

Kialakult és jól működő anyagbeszállítói hálózattal rendelkezünk, tekintettel arra, hogy egyre növekvő mennyiségű anyagot vásárolunk évente. Nagy tételben vásárolunk betont országosan, kamionos tételben vásároljuk a betonvasat, amelyet részben saját magunk dolgozunk fel.

A nagy anyagforgalmazókkal vagy bizonyos esetekben a gyártókkal közvetlen állandó együttműködési szerződéssel rendelkezünk. Ezen kapcsolatok egyrészt pénzügyileg jól tervezhető hátteret jelentenek, valamint relatíve kedvező alacsony beszerzési árszínvonalat.

Független auditor által auditált MSZ EN ISO 9001 és MSZ EN ISO 14001 környezetközpontú minőségbiztosítási rendszert és ISO 45001:2018 szabvány szerinti munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási vezettünk be és ennek megfelelően működünk.

Megbízásainkat környezettudatos magatartással teljesítjük. Különös gondot fordítunk a keletkezendő hulladékok megtervezésére, nyilvántartására, elkülönített tárolására és szakszerű szállítására valamint elhelyezésére. Kiemelt figyelmet szentelünk az átvett építési terület növény és állatvilágának maximális megóvására, esetleges áttelepítésére vagy végső esetben a helyszínen vagy más területen történő pótlására. Megkülönböztetett figyelemmel kísérjük a területen esetlegesen előforduló régészeti leletek miatti vizsgálatok elvégeztetését vagy szükség esetén a folyamatos régészeti szakfelügyelet melletti munkavégzést.

Rendszeresen indulunk közbeszerzési pályázatokon, ismerjük ezek rendszerint támogatással is kombinált elszámolási rendszerét és dokumentációját.

Kiterjedt üzleti kapcsolatban az MKB Zrt. szegedi fiókjával állunk. Alapításunk, 1989.09.25. óta egyetlen banknál sem fordult elő sorbanállásunk.

Cégünk 2009.02.10. óta elsők között került fel az APEH „köztartozásmentes adózók adatbázisa” listájára.
Követeléseinket évek óta az EULER HERMES EUROPE S.A. hitelbiztosító cégcsoportja biztosítja.

A tulajdonos állandó személyes közreműködése rendkívül gyors ajánlatadást és végrehajtást valamint döntéshozatali rendszer működtetését teszi lehetővé. Tavalyi évben sikerült megvalósítanunk egy egységes vállalat irányítási rendszert uniós pályázat keretin belül.

A vállalkozás méreteinek növekedésével egyre nagyobb a szervezet információéhsége és egyre inkább elkerülhetetlen a szervezet információs és irányítási rendszerének fejlesztése.

Célunk, hogy a közeljövőben vállalkozásunk tovább növekedjen, és maximálisan kiszolgálja a megjelenő beruházási igényeket.

Laczkó József
ügyvezető igazgató